Zwroty i reklamacje

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego na odległość produktu. Jest możliwość odstąpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Można to zrobić pisemnie na adres Rogmar,  Witosa 32 lok.U3, 15-660 Białystok lub mailowo na adres biuro@rogmar-bialystok.pl. Szczegółowa procedura zwrotu jest możliwa do przeczytania w punkcie 7. naszego regulaminu.  Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa klient. Zwracany bez podania powodu produkt musi spełniać poniższe warunki: – Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty z metką. – Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. – Konsument zgłosi zwrot w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu. Przedmioty hand-made i wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotom. Klient otrzymuje zwrot wartości zakupionego towaru – bez kosztów jego wysyłki.

REKLAMACJE

Klient ma prawo dokonać reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu, jeśli zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z umową. Aby dokonać reklamacji prosimy o wykonanie następujących czynności:

– Pobranie oraz wypełnienie formularza reklamacyjnego – pobierz – Odesłanie paczki z wadliwym produktem oraz formularzem reklamacyjnym.

Reklamowany towar wysyłany jest na koszt kupującego i odsyłany na koszt sprzedawcy (dotyczy naprawy lub wymiany). W przypadku, gdy dochodzi do zwrotu pieniędzy, klient otrzymuje na podany numer konta zwrot wartości zakupionego towaru oraz zwrot kosztów wysyłki.

Reklamacji nie podlegają produkty z uszkodzeniami mechanicznymi, wynikającymi z nieprawidłowego użytkowania, lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.

Dane do wysyłki: Rogmar, Witosa 32 lok.U3, 15-660 Białystok, Polska. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny +48 85 65 10 758 lub mailowo: biuro@rogmar-bialystok.pl.