1. ZAMÓWIENIA

1.1 CZY MUSZĘ SIĘ REJESTROWAĆ, ŻEBY ROBIĆ ZAKUPY?

Nie musisz. Możesz robić zakupy bez rejestracji w sklepie. Wystarczy podczas zakupów wybrać opcję „Kupuję bez rejestracji”. Mimo to, pamiętaj, że posiadanie konta w naszym sklepie wiąże się z wieloma korzyściami. W każdej chwili masz podgląd swoich zamówień, nie musisz za każdym razem uzupełniać swoich danych do wysyłki. Dostajesz na maila informacje o nowościach i promocjach. Możesz zarejestrować się w każdej chwili.

1.2 JAK SIĘ ZAREJESTROWAĆ?

Kliknij na „Zaloguj/Zarejestruj się” i postępuj zgodnie ze wskazówkami ‘Kreatora Konta Użytkownika’. Uzupełnij wszystkie pola podając swoje dane.

1.3 JAK ROBIĆ ZAKUPY?

Przeglądaj nasze produkty i dodawaj do koszyka te, które podobają Ci się najbardziej. Kiedy skończysz, przejdź do koszyka i upewnij się, że zamówienie jest w porządku. Sprawdź, czy wszystkie informacje są poprawne. Wybierz sposób dostawy i przejdź do płatności.

1.4 MAM PROBLEM Z DODANIEM PRODUKTÓW DO KOSZYKA

Możesz dodawać do koszyka produkty, które w danej chwili są dostępne w sklepie. Może zdarzyć się sytuacja, że ktoś inny ma w koszyku ten sam towar, który chcesz dodać. Wtedy pojawi się informacja, że przedmiot jest „Tymczasowo niedostępny”. Gdyby problem powtarzał się nadal, spróbuj zresetować przeglądarkę lub skorzystać z innej.

1.5 JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA SWOJE ZAMÓWIENIE?

Za swoje zamówienie możesz zapłacić korzystając z szybkich i bezpiecznych płatności elektronicznych, które w naszym imieniu realizuje firma tpay.com. Tpay.com udostępnia najszerszy wachlarz płatności co daje gwarancje realizacji transakcji w trybie online w największym zakresie na rynku. Wybierz swój bank i płać przelewem online szybko i bezpiecznie.

1.6 CZY PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA MOGĘ JE EDYTOWAĆ/ANULOWAĆ?

Niestety nie jesteśmy w stanie anulować lub edytować zamówienia po jego zaakceptowaniu i opłaceniu. Wiąże się to z szybkim czasem kompletowania zamówienia i wysyłania go do klienta. Prosimy więc o przemyślane zakupy.

1.7 MAM KOD ZNIŻKOWY. JAK GO UŻYĆ?

Wpisz kod zniżkowy w pole „kupon zniżkowy” pod zamówieniami w koszyku. Zatwierdź klikając „Dodaj kod zniżkowy”. Pamiętaj, że nie ma możliwości dodania kodu manualnie po zatwierdzeniu całego zamówienia. Zawsze upewnij się, że kod został poprawnie dodany i cena zamówienia obniżona o jego wartość – jeszcze przed momentem dokonywania płatności.

1.8 SKĄD MOGĘ WIEDZIEĆ, ŻE MOJE ZAMÓWIENIE DOTARŁO?

Po zakupach w naszym sklepie dostaniesz e-mail potwierdzający przyjęcie Twojego zamówienia do realizacji. Drugi e-mail wyślemy w momencie, gdy Twoje płatności zostaną pozytywnie zweryfikowane i dotrą na nasze konto. Jeżeli nie dostałeś wiadomości mail skontaktuj się z nami lub sprawdź status swojego zamówienia na swoim koncie w sklepie – ta opcja dotyczy wyłącznie użytkowników zarejestrowanych.  

2. DOSTAWA

2.1 W JAKIM CZASIE MOJE ZAKUPY ZOSTANĄ ZREALIZOWANE?

Wszystkie zamówienia są realizowane w ciągu 2 dni roboczych z wykluczeniem weekendów i świąt. Wyjątkiem są produkty z terminem realizacji do 5 dni roboczych.

2.2 JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA SWOJE ZAMÓWIENIE?

Wysyłka Pocztą Polską zajmuje około 5 dni roboczych. Wysyłka kurierem DPD lub opcją Paczkomaty InPost dociera zazwyczaj w przeciągu 24h od momentu nadania paczki przez sprzedawcę. Staramy się wysyłać towar tego samego dnia, w którym został kupiony i opłacony. Jeżeli zamówienie miało miejsce po godzinie 18.00 – towar wyślemy następnego dnia roboczego. Wyjątkiem są produkty z terminem realizacji do 7 dni roboczych.

2.3 CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ SWOJĄ PRZESYŁKĘ?

TAK, Dostaniesz na maila wiadomość o wysłaniu paczki z numerem przesyłki. Możesz ją śledzić wpisując ten numer bezpośrednio na stronie przewoźnika: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel. Śledzenie przesyłki jest możliwe w przypadku wyboru dostawy Kurierem DPD.

2.4 CZY MOGĘ ZMIENIĆ ADRES WYSYŁKI PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA?

Niestety nie, dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie danych zamówienia przed jego opłaceniem/zatwierdzeniem.

2.5 OTRZYMAŁEM/ŁAM NIEKOMPLETNE ZAMÓWIENIE

Przepraszamy za pomyłkę. Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo biuro@rogmarbialystok.pl. Doślemy brakujące zakupy najszybciej jak to możliwe.

2.6 OTRZYMAŁEM/ŁAM USZKODZONE ZAMÓWIENIE

Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo biuro@rogmarbialystok.pl. Wymienimy wadliwy towar na nowy tak szybko jak to możliwe.

2.7 OTRZYMAŁEM/ŁAM INNE PRZEDMIOTY NIŻ ZAMAWIAŁEM/ŁAM

Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo biuro@rogmarbialystok.pl. Wymienimy towar na dobry tak szybko jak to możliwe.

2.8 DOSTAŁEM/ŁAM RZECZY W ZŁYM ROZMIARZE

Zapoznaj się z informacją o ZWROTACH  w naszym sklepie.

2.9 MOJE ZAMÓWIENIE DO MNIE NIE DOTARŁO

Prosimy o wysłanie maila na biuro@rogmarbialystok.pl.

2.10 JEŻELI ODSYŁAM TOWAR, CZY PŁACĘ ZA WYSYŁKĘ?

W przypadku zwrotów towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, koszty wysyłki pokrywa klient. My zwracamy wartość zakupionej rzeczy. Nie zwracamy kosztów wysyłki. W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie. Zwracamy kwotę równą wartości zakupionej rzeczy plus koszty pierwszej wysyłki. Koszt wysyłki towaru reklamowanego do nas pokrywa klient.
Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami. Możesz zadzwonić, wysłać maila  na biuro@rogmarbialystok.pl.